tisdag 27 september 2011

Sweet Baby

Serien Baby Mine från Fancy Pants har de ljuvligaste babymotiv man kan tänka sig! Jag bestämde mig ganska snabbt när jag fick hem papprena att jag ville göra ett babyalbum. Albumet är i storlek 6 x 6 och det är tänkt att jag ska klistra in bilder från min lilla tös Siris första år.



Vimplarna är stansade med Pennant Die från Cherry Lynn Design och ordet Sweet är stansat med Mini Font. Blomman har jag gjort av vackra fina band som jag rynkat och knutit ihop.








(Alla bilder går att klicka för att få större)

Jag har använt följande material:

Rosa cardstock
Wire från Zutter
Mönstrat papper: Fancy Pants Baby Mine 
Band: Swirl Soft Blue #CI170314, Swirl Brown #CI70310, Crepe Brown, Brown Lace #541149
Bokstäver: Stickers Fancy Pants Baby Mine
Dies: Cherry Lynn Design; Pennant DieMini Font, Frills and Hearts Border, Small Butterfly och Angel Wings. Sizzix; Tag & Bookplates, Tiny Tabs & Tags

Välkomna tillbaka i morgon då jag ska visa en layout som jag har gjort med samma underbara papper...

// Hegu♥

Inga kommentarer: