onsdag 14 september 2011

En skolflicka

För några veckor sedan började min lilla tös i första klass...det är bara att inse att hon inte längre är en liten tös...utan stor! Jag har gjort en layout med ett foto taget första skoldagen. Även här har jag använt papprena Off to school från Fancy Pants men här har jag använt papper i storlek 12 x 12.


Visst är papprena sååå läckra! Pennan och "matematikkortet" har jag klippt ut från två av papprena. Jag stansade cirklar som jag knölade ihop och formade till blommor...enkelt men snyggt!


 Vad behöver man när man ska få sin första läxa...jo en skylt att hänga på dörren så att man inte blir störd!:)



Även här har jag klippt ut detaljer från papprena och gjort en egen blomma.

Jag tyckte även att den lilla skolflickan behövde en egen fin anteckningsbok...jag hittade en gammal köpt skrivbok i en låda som jag dekorerade på fram- och baksidan.





Jag har använt följande material:

Mönstrat papper: Fancy Pants Off to school i storlek 12 x 12
Band: Swirl Red #CI70300
Bokstäver: Stickers Fancy Pants Off to school
Dekorationer: Stickers från Fancy Pants Off to school


// Hegu♥

Inga kommentarer: