fredag 30 september 2011

Ett par babyskor...

Jag har gjort ett par babyskor i mönstrat papper från Fancy Pants. Mönstret hittade jag på nätet och det finns många olika mallar till små skor. Det var lite pilligt och kräver en hel del tålmod!:)




 Jag har också gjort ett grattiskort med spillbitar från de fina papprena Baby Mine från Fancy Pants...


Jag stansade först ut tre "tårtpapper" med diesen Canadian Kaleidoscope från Cherry Lynn Designs. Ett "tårtpapper" behöll jag som det var och de andra två klippte jag ner lite. Sen klistrade jag dem på varandra med cirklar av mönsterpapper emellan. En söt liten fjäril, den också från Cherry Lynn Designs fick pryda mitten.
 
Jag har använt följande material:

Vit cardstock
Mönstrat papper: Fancy Pants Baby Mine 
Band: Organdy Chocolate #CI70614. Brown Lace #541149, Swirl Brown #CI70310 och Organdy Soft Yellow #CI70616
Bokstäver: Stickers Fancy Pants Baby Mine
Dies: Cherry Lynn Design; Canadian Kaleidoscope #DL104, Angel wings #DL112A
Stämpel: Hot of the press " Små ord och figurer ":


Jag önskar er alla en riktigt varm och skön helg!

// Hegu♥

Inga kommentarer: