lördag 10 september 2011

gräva i sanden

hösten är här och dagarna blandas med regn och solsken, idag har vi en fantastiskt vacker och solig dag. Jag älskar verkligen dessa dagar! Och jag känner mig mätt på sommaren men inte riktigt redo för vintern (tror jag aldrig blir det...) Men jag har fortfarande massor av foton från i somras kvar att scrappa med :)

jag har använt en aningens otraditionella papper till mina strandfoton till den här layouten, men jag tycker att även de här mindre färgglada passar super till strandens färger. Ursnygga papper från Primas nya kollektion, och jag har bara använt två olika mönstrade; bakgrundspappret och sedan kommer alla andra pappersbitar från ett och samma papper! även journalingrutan och "linjalremsorna"


De här nya bokstäverna från Prima är så läckra, jag älskar när det blir osymetriskt och huller om buller! Spaden kommer från en förpackning charms med trädgårdstema, passar perfekt även här :)



nya bling från Prima, bara ett måste att ha!! och blommorna med en touch av guld, I love it!!



Material:
mönstrade papper: Prima; Printery Collection #843496, #843519
blommor: Prima #553296
bling: Prima; Say it in Crystals #551520
charm: artnr 11810-1001
alfabete: Prima; Tiny Alphabet Stickers #550158

Trevlig helg!
//Julia

Inga kommentarer: