söndag 11 september 2011

Girl

Jag älskar Prima och deras nya collectioner slår allt som funnits innan. Jag hade lyckan att få vara med på Ingvild Bolmes workshop i Uddevalla  förra veckan så jag går fortfarande i ett Primarus, helt hög på deras nya blommor. Underbara och med färger som är väldans lättarbetade.
Den fantastiska tegelväggstämplen borde finnas i varje scrappares hem för den är så underbar och prima har släppt den på nytt igen. Väl värd varenda krona. De små vita ringarna kommer från en nästan tom Gessoflaska som jag bara måste få ut det allra sista ur.
Lager på lager och sömmar, små detaljer som jag tycker om. Primas nya rosor är så fina så jag måste nog köpa på mig massor. En ny variant på bling har de också släppt. Facettslipade och med härlig lyster.

Printery collection " love ledger" # 843540
Alla-Prima collection " Low key" # 843328
Alfabete # 544225
Avon rose Alla-Prima # 552459
Coventry rose North country # 553289
Romantique # 552565
Say it in crystals # 551565
Charm från Hobby and crafting Fun
Mist

Scrappa lugnt

Jenni


1 kommentar:

Scraphönan sa...

Jättefin LO Jenni. Jag skulle oxå ha velat gått den kursen :-)
Kram