fredag 23 september 2011

disco

för några veckor sedan var en av mina pojkar på disco i skolan för första gången! Oj vad skoj de hade och svetten rann när han kom hem :) Självklart ska det förevigas!!

Jag har kladdat en hel del med Gesso och Tattered Angels Mist/färg. Jag lade utstansade stjärnor som mall när jag använde Gesso och efter det torkat mistade jag i stort sett hela pappret med en grön härlig mist och målade på de utstansade och gesso:ade (?) stjärnorna med en glitter färg från ett fyra-pack färger/mister.



missa inte bokstavsstickers från Prima, där får du 4 olika varianter av alfabeten i en förpackning!

de nya facettformade blingen från Prima är bara så läckra!

Material:

mönstrade papper: Pink Paislee; 00538, 00541

alfabete: Prima #550158

mist/färg: Tattered Angels Glimmer Mist Soiree 15686, Meadow Green

Gesso

bling: Prima Say it in crystals #551520

band: 70208, 70207

stjärnstämpel: Hot off the Press; Små ord och figurer


Trevlig helg!

//Julia

Inga kommentarer: