måndag 26 april 2010

Vinnaren av Hönans Lördagsutmaning

Min första Lördagsutmaning hade tyvärr inte så många deltagare som jag hade hoppats på, men skam den som ger sig...

På lördag kommer det en ny utmaning så kom tillbaka då, och denna gången kommer ni ha 2 veckor på er att skapa istället.

Men jag hade i alla fall 1 :-) deltagare och jag kan lova att det var inte ett dåligt bidrag det inte.


'''


'''


'''


'''


'''


'''


'''


Ta daaaaa, får jag presentera vinnaren av den första Hönans Lördags utmaning!


Anna Lilja




Bakgrunden är torrembossad med en Cuttlebug-die som det blir text av.

Det syns inte så jätte bra på bilden men dom blommorna är torrembossade med dien med text. Tagsen som jag stämplat MAMMA på, med ett litet clearstamp alfabet, är en Cuttlebug-die.

Dom här tagsen är då också en Cuttlebug-die. Jag har chalkat dom i kanterna och sedan skrivit på dom för hand. Den här stora blomman är också torrembossad med Cuttlebug-dien med text.

Frimärket har jag stansat ut och sedan torrembossat & chalkat.

* * * * * * * * * * * * * *

ETT STORT GRATTIS TILL DITT JÄTTEFINA KORT!

Jag ska be Katarina att skicka dig din vinst. Och vinsten inte är inget mindre än den underbara Build a Flower diesen från Cuttlebug.

Kram Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

*

2 kommentarer:

Julia sa...

jag ska försöka komma ihåg och vara med på nästa!

Milo sa...

Grattis till Anna! =) Vad roligt att hon vann! =) =)

kram Milo