fredag 16 april 2010

Hönans Lördagsutmaning



Hönans Lördagsutmaning

Från och med i dag kommer jag att presentera en utmaning/tävling varje lördag. Du har 6 dagar på dig att skapa ett eller flera bidrag till denna utmaning. Du lägger upp ditt bidrag på din blogg eller i ett bildgalleri och lämnar en kommentar i detta inlägg med direkt länk till ditt bidrag.

Har du ingen blogg eller bildgalleri så kan du maila ditt bidrag till scraphonan (at) telia.com


Hönans Lördagsutmaning 17 april

Jag vill att Ni skapar ett kort där du på ett kreativt sätt lyfter fram och skapar med hjälp av Cuttlebug dies (det är inte tillåtet att använda dies från andra tillverkare), utan det gäller att sätta användandet av Cuttlebug dies i fokus. Det är tillåtet att använda stämplar men det är inte stämplarna som ska var i fokus.

Ni har t.o.m. torsdag den 22 april på er att lämna in eller länka till erat bidrag.

Du kan vinna:-)

Vinsten går till det bidrag som jag, Katarina & Gunnel tycker ha följt veckans utmaning på bästa sätt. Vinsten denna vecka är en Cuttlebug Dies.

1:a pris: Cuttelbug Build a Flower Combo dies.

Nu önskar jag er en trevlig Lördag och jag hoppas att ni är många som hänger på min utmaning. Vinnaren presenterar jag här på bloggen nästa lördag tilsammans med nästa utmaning.

Kram Anna-Lena aka Hönan

DT Engströms Artstudio AB

2 kommentarer:

Anna Lilja sa...

Jag är verkligen ute i sista minuten nu! Men här är mitt bidrag, fem minuter innan stopptid! :)

http://fruarnalilja.se/tavling-hos-engstroms/

Massa kramar Anna

Anna Lilja sa...

Hej! Jag funderade lite över när man får veta vem som vunnit.. Det var en väldigt rolig utmaning! :)

Kram Anna