onsdag 14 april 2010

Grattis Gunnel


Tänkte dagen till ära bidra med ett alster jag också. Många som kommer till oss tycker att jag har världens bästa jobb som får pyssla hela dagarna. Ni som har butiker vet lika väl som jag hur mycket pyssel det blir på arbetstid. Typ ingen alls.

Jag har i alla fall hunnit knåpa ihop ett kort som jag ska ge till min mamma idag då hon fyller år! Så Grattis mamma vi kommer på em.

Till kortet har jag använt:

Cardstock CC540 Purple Palisades

813185 Rasberry Pasures från Prima

LT 32 Lena Thiel Stämpel

70187 White Web Ribbon

540463 Löv från Prima

540456 Löv från Prima

538347 Calcutta Petals från Prima

535537 Mini Roses från Prima

Flower Soft Sweet Pea och Lavender


Kram

Katarina

2 kommentarer:

Marie Wisén sa...

Jätte sött! Min DT-mamma (Eva, Ljuva Änglar) säger just det samma "typ inget alls" hon pysslar i huvuder säger hon... ;o)

Din mamma blev jätte glad över detta fina kort tror jag.

/Marie

Zornitsa sa...

Det är som när jag jobbade som bibliotekarie och folk sa Vilket fint jobb du har, sitta och läsa hela dagarna... man får faktiskt inte läsa på arbetstid. Pyssla får man göra men det hinner man ju inte. Gratta väldigt gärna Gunnel från mig i efterskott :)