tisdag 13 april 2010

Kort till en vän

Hej hej.

Denna vecka har jag gjort ett kort till en kär vän. Jag tycker att det är roligt att ge mig själv små utmaningar när jag skapar. Denna gång tänkte jag att jag skulle försöka mig på att bara skapa med papper - inga stämpelmotiv! Jag föll tyvärr på målsnöret då budskapet skulle fram. Nog halkade det dit några stämplade och embossade bokstäver ändå. Det hamnade även en charm på detta kort med. Jag tror att det ska få bli min signatur!
Det är lite som att laga mat efter recept tycker jag! Det går bra ända fram till slutet då jag tvångsmässigt vill sätta en egen touch på rätten. Detta tydligen även då jag skrivit receptet själv.
Nåväl - slut på pladder, här kommer kortet!

Papper: Quick Quotes - Patsy's Paradise nummer 100 och 400 (Ber om ursäkt för de missvisande färgerna på pappersbilderna - det är bara skärmdumpar)
Dekorationer: Prima Athena Flowers - Nuevo Ice, Glitterlim, diverse band och charm.

Ha en fantastisk vecka alla pysslare!

Ingrid Larsdotter
gäst-DT, Engströms Artstudio AB

Inga kommentarer: