måndag 12 april 2010

Anna-Lena aka Hönan & Lite Glitz

Jag heter Anna-Lena Blomkvist även känd som Hönan. Jag är 37 år och bor med min man och mina 3 barn vid Siljansstrand i Laknäs.

Jag började att scrappa ordentligt hösten 2004, då hade jag under sommaren hittat på flera sidor och för första gången förstått vad scrapbooking var, och inte det som jag trodde att jag hade prövat på 4 år tidigare då jag gjort vårat bröllops album.

Jag var fast, jag hade hittat min plats i livet kändes det som och jag spenderar idag alldeles för mycket tid med detta, enligt min man ;-)

Sommaren 2008 började jag som DT år Engströms Artstudio ett DT uppdrag som gett mig chansen att få vara med på mängder av fantastiska mässor och resor. Och framför allt chansen att få utmana sig att skapa med alla underbara produkter.

Bland det roligaste jag vet är att demonstrera. Älskar att få sitta på mässor och lära ut och visa olika tekniker och inspirera andra som som Scrapbookingen inspirerar mig.

Mina LO:er är ofta mycket dekorerade, jag kan inte leva utan blommor, spets och band. Är även en bokstavs älskare. Älskar allt vad stans maskiner och stickers heter. Hemma använder jag flitigt min Cricut och min Cuttelbug, 2 maskiner jag skulle ha svårt att klara mig utan.

Det var lite om mig det. Här nedan en LO på just mig ;-)

Papperet kommer från Glitz Design. Och det är lila. Tänk för ett år sedan skulle jag ha vägrat att scrappa i lila, idag är det en av mina älsklings färger att scrappa. Så skoj att se hur man ändrar sig.

Här nedan ett urval av alla de Glitz produkter som vi nu återigen har fått in på lager till Era butiker;-)


Dessa är de vellum blad jag använde på LO:en väntan lägre ned;-)

Bokstavsstickers i ny rosa färg. Och med matchande härliga papper i rosa/blålila/grönt


Även dessa papper är nya. Härliga dova färger i blått/rött/brunt.




Det var lite om mig och lite nyheter från Glitz.

Vill ni veta något mer om mig, ställ en fråga i kommentars fältet så svarar jag;-)

Kram

Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

Inga kommentarer: