onsdag 12 september 2012

Halloween godisförvarings Small, Medium & Large

Till veckans Halloweenutmaning har jag valt att göra godisförvaring. Vi kör lite mera med treat istället för trick under Halloween i vår familj! Jag har gjort tre olika storlekar på förvaringen men den röda tråden (förutom de roliga pappren från MME) är att de är gjorda av saker man redan har hemma.

 Godisförvaring i storlekarna small, medium och large. Passar alla i familjen! Alla rosorna som jag ha använt är utstansade med dies från Cherry Lynn.
Godisförvaring i storleken large är gjord av en tom sockerförpackning. Jag har klippt av ca 1dm av påsen och sedan vikt ner kanten. Jag har använt distresser för att färga in den. Bladrankan är stansad med dies från Cherry Lynn. Ettiketten en av många roliga etiketter som finns med MME's Halloween-serie.  
 På andra sidan har jag skurit ut mitten på ett tårtpapper stansat med Cherry Lynn och sedan har jag klistrat fast genomskinlig plast och lite svart tyll som jag hade kvar.

 Godisförvaring storlek medium. Den här har jag gjort av cardstock. Basen är 7cm och höjden 10 cm. På insidan har jag klistrat fast cellofan innan jag klistrade ihop asken. På två avsidorna har jag skurit ut fönster och på två av sidorna har jag satt fast rolig ettiketter. Vem vill inte äta frog toes, guaranteed to kill???
 
 Godisförvaring storlek small är en liten ask som jag har gjort av en tom bred tejprulle. Jag har klätt både insidan och utsidan med papper. På bilden ovan syns ovandelen på locket och på bilden nedan syns undersidan på locket.
 
 Trevlig pyssling!
/Karro

Inga kommentarer: