fredag 22 april 2011

toktroll

har ni ledigt idag? Här hemma hos oss firar vi andra dagen av påsklovet, jag vet att på en hel del ställen i Sverige så börjar ni närma er slutet på ert. Hoppas att ni njuter av er lediga tid hursom och att det pysslas massor där hemma ;)

Den här långa fredagen bjuder jag på en layout med underbara Glitz papper. Som vanligt är både fram- och baksida lika fina! och nu har jag använt mig av två olika mönstrade papper och använt båda sidorna, jag har skurit ut lite i mitten av bakgrundspappret (som ändå inte syns) och fått lite mer. Det gäller att vara lite sparsam :)



Jag har gjort egna blommor av mönstrat papper men det blir nog inte så många fler gånger, alldeles för pilligt för en sån bekväm scrappare som jag :D men det blev fint till slut!

Material:

Mönstrat papper: Glitz; Afternoon Muse: Polka AM2884, Carte Postal AM2914

Alfabet: Prima; #544225, #544218

Band/Spets; Prima #541361, #529437

Journalingruta; Fancy Pants: it's the little things #1161

Litet stämplat hjärta; Hot off the press: små ord och figurer





Glad Påsk!


//Julia

2 kommentarer:

Aina sa...

Snyggt Julia! Och visst känns det bra att skära ut en liten "snålruta" så man kan få ut lite mer av pappret. Go girl!

Anonym sa...

Hihi ja jag har ju lärt mig av den bästa ;)
Julia