onsdag 27 april 2011

Hej!
Efter en påskhelg med helt fantastiskt soligt sommarväder tyckte jag det passade bra att använda nya papper från Fancy Pants med beach-tema!

Bakgrundspappret har flipflops hängande istället för vimplar, en rolig och inspirerande detalj! Så jag letad fram ett foto från förra sommarens salta bad. Bokstäverna är färdiga från Prima och de är i perfekt storlek precis som mina bloggvänner här tidigare har skrivit.


Blommorna från Prima var från början vita men jag färgade dem med orange Glimmer mist och målade med guldglitter ovanpå. I mitten av blommorna har jag satt dit en liten plastblomma från Prima och pärllim.

Material:
Papper: Fancy pants Flip Flop #1093, Boardwalk #1091 och Pipeline #1092
Bokstäver: Alphabet stickers från Prima, #544232
Band: Prima # 70165
Blommor: Prima #544003
Glimmer mist från Tattered Angels, Orange Crush och Guld Rockin on Sunshine

Hoppas ni får en trevlig valborg!
/Karro

1 kommentar:

allram/ Jenni sa...

Så coolt med flipparna på lina.