torsdag 28 april 2011

Sommar och minigolf...

Nu har vi ju fått en ordentlig försmak av sommaren på de flesta håll i landet och det känns inte längre lika avlägset att titta på de här fotografierna från förra sommarens semester på Öland. Det var Alvas allra första besök på en minigolfbana och vi hade riktigt roligt!


Jag har använt de somriga och härliga Beach Babe-papprena från Fancy Pants. Jag knöt fast en bit band runt en remsa av det randiga pappret och fäste också min rubrik på samma remsa. För att bokstäverna skulle framträda bättre mot bakgrunden ritade jag runt dem med en tunn svart penna.


Nederst på layouten satte jag ytterligare en remsa med det randiga pappret, där jag klippte "fransar" längs med hela vägen.


Material:
Mönstrat papper: Fancy Pants Designs, Beach Babe Collection, Tropical #1122 och Sand Dollar #1127 (fram- och baksida)
Bokstavsstickers: Fancy Pants Designs #1113 (gula) och Glitz designs Teeny Alpha bubble gum pink #TA2761
Band: #70307

Jag önskar er alla en fortsatt bra vecka!
Anna

Inga kommentarer: