onsdag 6 april 2011

Fairy Flora Collection från Prima

Jag fortsätter på trädgårdstemat den här veckan! Även om vädret inte direkt har varit så vårigt här med snö och kallt så måste den ju snart vara på väg! Jag var på Engströms kort och scrappmässa i helgen och i tävlingskittet ingick det papper från Prima, Vildas nya vårstämplar och Flower Soft. Med det materialet har jag gjort en anteckningsbok/dagbok för trädgårdsarbetet. Jag har använt mig av Primas papper från serien Fairy Flora Collection och de är verkligen jättefina och passar bra ihop med de nya stämplarna från Vilda. För att få lite liv i bilden har jag för första gången använt Flower Soft och det var både enkelt, effektfullt och roligt! Blommorna är från Prima! Material Papper: Prima Fairy Flora collection samt enfärgad cardstock Gräs: Flowe Soft Blommor: Prima //Karro

Inga kommentarer: