tisdag 11 mars 2014

What a fun girl

MME har gjort det igen...nya superfina pappersserier! Jag har fått skapa med serien Dorothy som är en blommig och romantisk serie papper och dekorationer i härliga färger.

På denna layout har jag använt pappret Lovely Day...


Jag har gjort mönster i bakgrunden med hjälp av en stencil från TCW och en hjärtstämpel som jag färgade in med en rosa och en röd stämpeldyna. De små cirklarna har jag stansat ut med en liten punch som är 1 inch.


Som dekoration stämplade jag också med mina två nya stämpelfavoriter...Explore Arrows och Everything Pocket Page båda från Technique Tuesday.


Alla dekorationer kommer från MMEs serie  Dorothy så som 3x4 Cards, Enamel shapes, Enamel dots, Label stickers och Word stickers.



Önskar er alla en härligt fin och solig vårdag!

// Hegu♥ 


Inga kommentarer: