söndag 16 mars 2014

Original rust /Rostpulver

Hej!

Idag tänkte jag visa lite mera rostigt pyssel.  För några veckor sedan visade Karro hur man använder Original Rust/Rostpulver, ni hittar inlägget här hur man gör.

Här kommer mitt kort:


Jag stansade ut en rund cirkel som jag embossade med utee och stämplade i med en stämpel från Vildastamps. När den stelnat böjde jag och bände lös lite smådelar och sedan gnuggade jag med rostpulver innuti.



Har strukit lite grön Inkagoldfärg på vissa rostiga delar för att det ska se riktigt ergat ut. Älskar detta pulver då det är så roligt att få till den slitna gamla härliga looken.

Material:

Cheery Lynn design Dies:
DL130 Dutch Doily Rect Frame
B124 Garden Gate

Mandys dies:
Grattis


Hoppas ni får en fortsatt härlig söndag.

Kram Anna-Lena aka Hönan

Inga kommentarer: