tisdag 18 mars 2014

MME Dorothy

Nu har jag på allvar tagit tag i alla högar med gamla fotografier på barnen som bara ligger...nu ska de in i våra album. Jag vill att det ska gå undan så jag använder plastfickor från Becky Higgins och scrappar a`la Project Life...

Här är fotografier från en utflykt vi gjorde till Ulriksdals slottspark september 2007...



Jag har använt 6x6 papper från pappersblocket Dorothy från MME samt 3x4 kort från samma serie.


När man scrappar i små fickor vill man ha så platta dekorationer som möjligt...så som utstansade figurer, flairs, stickers och enamel dots. Alla dekorationer som jag använt kommer från MMEs serie Dorothy. 




Att bygga upp lager med fina mönstrade papper blir en fin effekt tycker jag.


Här hittar ni Dorothy i butiken...

Ha det gott!

// Hegu♥ 

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow vad fint :-) Vilka detaljer och vilken bra fantasi du har. Vill gärna ha dig lärare :-) Kram Lena