lördag 5 november 2011

höstrusk

Den här helgen har verkligen varit grå och trist. Det blir inte många knop gjorda i det här hemmet :) På måndag börjar skolan och jobbet igen efter en veckas höstlov, och det blir skönt för oss alla att komma tillbaka till våra platser.



journalingrutan från Pink Paislee har jag mistat och sedan delat i två delar och petat in under fotot som dekoration. De blir så snygga när man mistar dem och ramen framhävs ordentligt.



fina blommor från Prima, minirosor, större rosor och en mix av andra blommor. Rosorna har redan en touch av guld på bladen men de andra har jag själv duttat med guldfärgad akrylfärg, min nya favorit :)


även de stora bradsen har jag målat om med guldakrylfärg, innan var de pastelliga och passade inte alls in. Även fönstret från Prima har fått sig en omgång av akrylfärgen. Hattnålar i guld passar ypperligt till den här sidan med många blommor och bandet.



här har jag rivit en liten reva i pappret så man kan ana lite av baksidan och sedan några söta bling från Prima i revan.

Material
papper: Pink Paislee 00540, 00542
journaling: Pink Paislee 00512
blommor: Prima #552466, 553296, 552565
bling: Prima #551520
alfabete: Prima #550158
hattnålar guld, akrylfärg guld


Trevlig helg


//Julia

1 kommentar:

Chelsey sa...

This layout is incredible! I love it!