söndag 6 november 2011

Det tar tid att vänta

eller hur? Kan tänka mig hur barnen förr satt på en grindsten och väntade på att någon saknad skulle komma hem. Idag har vi det bättre men man ska aldrig glömma hur man slet förr i tiden för att bara leva. En självklarhet idag. Nog om det nu.
 Jag älskar Primas nya serie "Romantique". Jag var såld direkt jag såg dem och har köpt på mig ett litet lager men de är så fina att man knappt vill klippa i dem, måste ta mig i kragen och frossa i dem.
Gesso är en annan favorit. Här har jag stämplat med bubbelplast för jag ville ha det lite ljusare bakom fotot så det lyfts fram lite mer.
Blommorna ska vi inte tala om... I love them. Wonderful!!

Prima Romantique
"Ha Penny"
"Orchard"
"Crumpet"

Blommor Prima
#552565
#552459
#553289

Bokstäver Prima
#550066

Gesso


 Scrappa på 

Jenni

Inga kommentarer: