måndag 9 januari 2012

Träningskort

Nytt år och nya utmaningar!
Jag och min man har utmanat varandra att träna (minst!) 52 träningspass under 2012. Det är ett pass i veckan! För att hålla koll på avklarade pass måste vi ha varsitt träningskort!
Utmaningen är att göra två kort som passar ihop men som även är personliga. Både tjejigt och killigt. I väntan på att vårens nyheter ska komma in så passar jag även på med att bli av med lite spillbitar! En härlig kännsla av feng shui! :)

Passande ordspråk på mitt kort! Haha!!! Fjärilen har jag skurit ut i överkant för att kunna stoppa in träningskortet i.

Rutpapret är från Fancy Pants serie Off to school. Flygplanet är från Primas serie Road Trip som kom för några år sedan.

Material:
Papper: Fancy pants off to school Measure up #1316, Beach bum Marina #1081. Prima Road Trip paper stack 6x6. My minds eye Meadow lark Dusk #MDL120.
Bokstäver: Fancy Pants To the moon #1082.
Bling: Prima Say it in chrystals #551490.
Glimmer Glam Chandelier
Blommor och band från Prima.

Gott Nytt Träningsår!
/Karro

Inga kommentarer: