söndag 29 januari 2012

Hasse och Karin

heter sälen absolut finaste backar. Gömda i natursnö långt inne i skogen böljar de neråt dalen och oftast är man helt ensam i backen.

När jag började scrappa så var jag så noga med att allt skulle vara syrafritt. Man vågade inte använda något om man inte var säker. Det har gått över som tur är för det är så kul att släppa loss lite. Här tog jag pistkartan och fick en lekfull LO om något roligt. (Är det viktiga saker som ska vara fina länge scrappar jag alltid syrafritt!!)




Jag använde 3 olika nyanser av mist men det är den blåa som sticker ut mest.
Bokstäverna och snöflingorna har jag lackat 2 ggr med glimmer glam och det glittrar verkligen. Fin konsistens på lacken gör att den är så lätt att applicera med en mjuk pensel.


Givetvis blomtokig som man är måste jag ha blommor med. Prima är mina favoriter dessa glittrar så fint.


Pink Paislee Mistables
Die cut tag

blommor Prima
#553289
#553005

Bokstäver Prima
#544225

Bling Prima
#551582

Snöflingedie Cherry Lynn

Mist och glimmerglam från Tattered angels

Hej och hå, scrappa på

Jenni

Inga kommentarer: