onsdag 23 mars 2011

Robotar från Fancy Pants

Då så! Då är det min tur att göra mitt första DT-uppdrag här hos Engströms! Spännande, roligt och lite nervöst!!!

Jag har inspirerats av Fancy Pants nya serie papper som heter To The Moon och det är riktigt coola papper med robotar på!
Bakgrundspappret heter Robots (#1059) och det var så roligt att man inte riktigt vill skära i det. Perfekt bakgrund!


Istället för att använda mig av en rubrik har jag använt fraser i pappret Kazowie (#1066) och lagt på lack för att förstärka texten.


Gjorde en enkel blomma med punches från Marvy Uchida, spets från Prima och lite pärlband och glitter.

Material
Papper: Fancy Pants To The Moon #1055, #1059, #1066
Dekorationer: Spets från Prima och pärlband
Text: Skrivet med hederlig gammal dymo
Tack och hej för mig denna vecka! Vi ses nästa onsdag igen!

//Karro

Inga kommentarer: