måndag 14 mars 2011

Glad Påsk

Välkommen Måndag!

Ännu en ny härlig vecka står för dörren, och även denna vecka innebär det massor av spännande nyheter :-)

I morgon tisdag är det återigen dags att presentera inte bara en utan 2 nya DT medlemmar!!!
Vi har bestämt oss för att inte bara ta in 3 utan 5 nya DT medlemmar,
så håll tummarna om du har sökt ;-)
Vi fick in 46 ansökningar och det var nästintill omöjligt att välja ut bara 3 så efter lite funderande fram och tillbaka så blev det 5 st, vilket innebär att vi alla 7 i DT teamet (Jag & Ingrid finns ju redan) har en varsin dag och på detta sätt kan vi varje dag erbjuda inspirerande inlägg :-)


I morgon tisdag får ni titta in igen för då kommer jag att visa 2 av de nya DT medlemmarna!

Idag har jag ett vårigt Påskkort att erbjuda!

Primas underbara Jack and Jill serie heter denna vår Celebrate och några av dem har helt bedårande påskmotiv :-) För en Höna som jag så ligger ju Påsken mig varmt om hjärtat ;-)



Till vänster på kortet vill jag även visa på en av mina nya favorit stansar. Det är Fiskars nya kantstans som nu finns i lager, de kommer ut i shopen under eftermiddagen ;-)
Papper: Prima Celebrate ! with Jack and Jill Collection.
Stämpel: Prima Jack and Jill clearstamp #546086, Hot of the Press Clearstams Svenska ord
Dekorationer: Hattnål, Prima blommor, Crepeband Creative Impression
Stansar: Fiskars kantstans, Cuttelbug dies #37-1220 Stamps,
Kram Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter spännande med dt-medlemmarna. Förstår att det inte var lätt att plocka ut 3 av 47. Lycka till alla som sökt!

Måste bara säga att jag älskar de där fina tyllblommorna.