fredag 11 mars 2011

En sparktur

Hej hej

Mitt allra första inlägg som DT för Engströms! Jag vill börja med att tacka Engströms för det stora förtroendet jag har fått och även tacka för alla grattis-kommentarer i tidigare inlägg.

Tidigare i veckan fick jag ta del av ett härligt paket och satte genast saxen i det. Helt underbara papper från Quick Quotes, passar perfekt till mig som har tre pojkar här hemma. Nu har jag inga problem att använda typiska "flickfärger" till dem så det kommer ni säkert få se framöver också.




Prima har blompack som även innehåller virkade blommor, vilket är helt perfekt för en sån som mig. Jag kan inte virka själv och har varken tiden eller lusten att lära mig.


härliga "tjocka" bokstäver från Prima


Produkter:

  • Mönstrat papper: Quick Quotes #QQP-JK100, QQP-JK200, QQP-JK200

  • Band: Olive Crepe #70138

  • Alfabetstickers: Prima #544225

  • Blommor: Prima #548759

  • Bling: Prima #300555

From nu kommer ni att se mina alster varje fredag här i bloggen.



Trevlig helg!


//Julia

2 kommentarer:

allram/ Jenni sa...

Jättefin

AnnaB sa...

Supersnygg! Gillar det knutna bandet och stjärnorna ovanpå de virkade blommorna väldigt mycket!