onsdag 14 november 2012

Mer från höstens mässor...

Här kommer fler layouter som jag gjort och som visats på höstens mässor...

 Jag älskar färgerna på denna layout som jag gjorde på Formex...blått och brunt med lite gult blev så himla snyggt tycker jag. Dessutom är de nya papprena från  Quick Quotes väldigt fina! Det blå pappret med text på har jag stansat ut i en cirkel med hjälp av en stor dies från Sizzix. Den gula stjärnan är också utstansad och embossad med en dies från Sizzix. Alla dekorationer kommer från Prima.

 På Formex scrappade jag även detta fotografi med en av sommarens vackra blomsterbuketter. Visst kan maskrosor vara fina!? Här utgick jag från det superfina dekorerade mönsterpappret från My Minds Eye och den nya diesen Honycomb från Cherry Lynn Designs. Även på denna layout kommer alla fina dekorationer från Prima.

Denna layout gjorde jag på Syfestivalen i Stockholm. Den stora vackra blomman i lila toner kommer från Prima. Likaså den vackra vita ängeln. De ljuvliga papprena kommer från My Minds Eye. Därifrån kommer även stämplarna jag använt.

Jag önskar er alla en fin dag!

// Hegu♥

Inga kommentarer: