måndag 26 november 2012

Julkort med Flower Soft julstämplar

Hej!
Och så börjar vi med att be om ursäkt för min frånvaro på måndagarna :-) Min höst har varit fullspäckad med plugg, plugg,plugg och sedan har jag försök klämma in lite familjetid mellan det. Men jag ser ljuset i tunneln.

17 december är skolan slut och arbetslivet tar vid, och förhoppningsvis kan mina pysselvanor få vakna till liv och bloggande med. Men som tur är så har jag ju ett underbart DT:kompis gäng här som underhåller eraninspiration medans min inspiration ligger på sparlåga.

Men lite har jag dock hunnit med att klämma in i pysselväg kan jag ju erkänna :-)

Detta kort somjag stämplat med Flower Softs clearstamps fick jag till på min och Lisas Dalapyssling förra helgen.

Så ett litet smakprov bjuder jag på idag, vågar dock inte lova när jag kommer åter, men jag kommer så fort jag kan ;-)

 
Material: Stämpel Flower Soft
Papper: Glitz
Dekoration: Creative Impression metal charm
Dies: 657909 Snowflakes
 
Pyssla lugnt nu i juletider.
 
Kram
Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

Inga kommentarer: