måndag 8 oktober 2012

Heidi Swapp file folders

God Måndag morgon!

Kan ni förstå att veckorna springer iväg så fort som de gör. Vi är redan inne i Oktober och löven faller och höstrusket gör så att man bara vill krypa in och pyssla :-)

Idag villl jag tipsa om alla de härliga filefolders som den krativt underbara Heidi Swapp har kommit med. Och jag inleder måndagen med att visa en video  där Heidi själv visar hur de fungerar. Imorgon kommer jag att visa den filefolderns om jag gjorde till FORMEX mässan.


Memory File Ideas & Tips from Heidi Swapp on Vimeo.

Ha en underbart solig oktober Måndag!!!

Kram
Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

1 kommentar:

Erika Strömberg sa...

Gillade den File Foldern som visades på Scrapmässan i Göteborg förra helgen!Den var ännu finare tycker jag!

Är det den du kommer att blogga om senare!? Hoppas hoppas!