fredag 7 oktober 2011

äntligen 4 år

Till den här layouten har jag använt mig av de urläckra nya papprena från Pink Paislee, bakgrundspappret har jag mistat med grönt och rött, och sedan strukit svart akrylfärg lite här och där. Det svarta mönstret på pappret är i ett glansigt lite "plastigare" material än papper och det ger en snygg effekt på pappret som tyvärr inte kommer till sin rätt på fotot.

journalingrutan är också från Pink Paislee och de är så snygga! Du mistar i valfri färg och torkar sedan av, då blir ramen kvar helt ofärgad. Bokstäverna från Prima är så tacksamma, jag har färgat om dem med akrylfärg för att de ska passa in på min sida. Lätt som en plätt!


de här minirosorna från Prima är något extra, lite shabbiga med en guldkant. Så snygga!



Material

Tattered Angels Glimmer Mist; Meadow Green + Red Velvet

Pink Paislee; house of three 00558 + 00556

Prima Flowers #552466

Pink Paislee Mist*a*bles 00512

band 70208

Prima Alphabet Stickers #550110


Trevlig helg!

det ska jag verkligen ha, för i morgon är det återigen dags för Engströms stora mässa i Avesta.


//Julia

Inga kommentarer: