söndag 27 mars 2011

Stella and Rose

Så underbara papper. Tjocka och dubbelsidiga med en härlig färgton. Här har jag använt både fram och baksida på pappret "lovley".
Här har jag veckat bandet som jag sydde blommor av förra veckan. Jag lade två remsor med dubbelhäftande tejp sen tryckte jag bara på bandet och lade lite veck med jämna mellanrum. Bandet är så mjukt och följsamt.

Blommorna är från Prima som ju enligt mig är absolut bäst på blommor. Som avslutning för att få lite mer liv i LOen så doodlade jag bara lite för skojs skull.

mauve crepe band 70171
prima flowers 548384
Arco Iris flowers 544348
MME Stella and Rose "Lovley"

Hoppas ni haft en trevlig helg ses nästa vecka igen och glöm inte att kika in här. Det händer ju grejer varje dag.

/ allram

1 kommentar:

AnnaB sa...

Himla söt! Och så snyggt med alla vita prickar!