onsdag 16 mars 2011

En vikarie till våran DT Ingrid

Idag vill jag presentera en "Vikarie DT" :-)

Då Ingrid i DT Teamet ska ha barn när som helst så är hon på en liten mammaledighet, och då beslutade vi att ta in en vikarie för henne.

Vikarien är Karolina Hedberg från Sifferbo i Gagnef. Karolina kommer att vikariera för Ingrid under onsdagarna framöver. Det kommer säkert hända att ni ser henne mer framöver då hon kommer finnas med oss och kan hoppa in och vikariera för oss andra i teamet, när det kan behövas.

Välkommen Karolina!


Detta är Karolina/Karro:

Jag heter Karolina Hedberg, bor i Sifferbo Gagnef och jag har pysslat hela mitt liv!

När jag för några år sedan kom i kontakt med scrapbooking via min svägerska så kände jag att YES! det är det här som är jag! :)

Förutom scrapbooking och kortmakeri så syr, stickar, virkar och målar jag. Jag älskar inredning och matlagning också! Jag älskar färg och form och inspireras av det mesta! Jag hämtar gärna inspiration från tidningar, där jag får många bra förslag på layouter. Men roligat är att sitta tillsammans och pyssla och då får man många bra idéer!


När jag inte pysslar så arbetar jag som IT-konsult i Borlänge men senaste året har jag varit mammaledig till Malte 10mån. Jag har även en Albin som är 3år.

Här är ett alster från Karolina:



Nästa Onsdag kommer Karolinas första DT inlägg.

Kram Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

Inga kommentarer: