onsdag 9 februari 2011

Primas nyheter

Att komma in i Primas monter kan jag lova er att det gör inte en Prima älskare som mig besviken :-) Så underbart med deras återigen härliga papper och alla de underbara LO:er och altrade saker skapade av deras fantastiskt duktiga DT tjejer.

Men jag börjar med att presentera de nya pappers serierna :-)

Sparkling Spring
Reflections


Moulin Rouge


Mistable canvas sidor



Melody



Madeline




Celebrate with Jack & Jill



Botanical


Saknar en bild på Sweet Fairy, en underbart pastellig och härlig sommar serie med papper .



Sedan över till den underbara montern. Här kommer inspirerande bilder från Primas monter:









Hos Prima och flera andra företag hittade man klänningar gjorda helt i papper. Så otroligt vackra!











Detaljer från en annan klänning.

Från Prima kommer många dekorationer i metall, som även funkar att göra smycken av.

Det var det jag hade att visa från Prima. Allt kommer innom kort att finnas för förhandsbeställning i shopen ;-)
Kram Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Arstudio AB

2 kommentarer:

Monica sa...

Helt underbara saker de hade/har!! Så inspirerande! :D

Ilona sa...

Verkligen ögongodis! Kan inte vänta tills jag kan beställa själv =) Super inspirerande!