söndag 20 februari 2011

Fastination Folder från Tattered Angels

Denna coola Fastination Folder är ett minialbum med extra sidor till (Fastination ad ons). Jag såg det för första gången på CHA förra året då Heidi Swapp visade hur hon färgsatte det med Glimmer Mist.
HON HADE MASSOR AV GLIMMER MIST (och det blev så snyggt).


Här är det coola mini albumet:-)
(Men tyvärr så gör denna bild inte albumet rättvisa. Så jag ville hjälpa er på traven och se hur läckert det kan bli!

Jag har gjort ett jag med min inte fotat av det, lovar att fixa det i veckan så ni får se det.

Där emot så hittade jag denn video å Youtube ,det är Wendy ägaren och skaparen av Glimmer Mist som visar hur man använder MASSOR av färg för att få den cool:-)

Mycket bra tips på denna så se och lär, hon är en fantastisk lärare på detta, vet själv då vi hade turen att få vara med på hennes teknik klass i LA :-) Så det kommer mera teknik tips under våren, jag lovar.






Kram Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artsudio AB

Inga kommentarer: