måndag 21 februari 2011

Älskade Vildar

För ett bra tag sedan så satt jag och lekte med min Cricut Expression skär maskin. Resultatet blev en massa dekorationer i chipboard som har legat och väntat och väntat på att jag skulle göra något med dem.
Bland annat denna fågel och gren utskurna från min Home Decore cartridge.

Jag tog och Glimmer Mistade ett vitt cardstock och fortsatte sedan med Grenen och fågeln. Lite extra Powder Puff dyna till hjälp för att chalka in fågel och gren sedan lite Glimmer Glam på det. Samma väg fick Chipboard bokstäverna från TAttered Angels gå.
Jag satt fast Crepe bandet med dubbelhäftande tejp, och sedan sydde jag rätt över. Även fjärilarna fick sig en söm mitt på.


De Glimmer Mistade bokstäverna.
Det hela blev en LO i just de färger jag ville ha, med hjälp av mina Glimmer Mist färger. Ett utmärkt sätt att jobba på när man inte har några matchande papper hemma.
Kram Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB
* * * * * * * * * * *
P.S Du har väl inte glömt att vi söker nya medlemmar till vårat DT Team. Scrolla längre ner på sidan för att läsa mer ;-)

5 kommentarer:

A'laEmmeli sa...

Förstår att du är nöjd, den är ju helläcker!!! Så snyggt med det veckade som du sytt runt om layouten, fågeln och misten! Wow! Snyggt!

lilla jag sa...

Superläcker! Måste nog försöka rota fram symaskinen jag också. Ser att det fortfarande är rätt inne och det blir verkligen snyggt och effektfullt.

Kram på er =)

Stephi sa...

superläcker! Så härlig färg...så rolig text!Denna ska du absolut vara stolt för!

Linda sa...

Väldigt läckert!!

Hegu sa...

Vilken läcker layout!! Skitsnygg!!! Stor liftvarning på den...:)