måndag 4 mars 2013

Högt upp

 
 
God Måndag morgon!
 
Denna vecka är det mässvecka, jiiihaaa. På lördag och söndag smäller det för då går vårens Scrap- och Scrapbooking mässa av stapeln i Avesta. Jag hoppas att jag kommer träffa många av er där ;-)
 
Mer information om mässam hittar ni här. Avsta Kort och Scrapbookingmässa.
 
 
Men till dagens inspiration från mig nu.
 
Idag visar jag en LO med nya papper från Prima, och med Cherry Lynns härliga dolies dies, älskar verkligen dessa som är så bra att lägga under  i lager på lager teknik på både kort och LO:er.
 
Här kommer min LO:
 
 
 
 
Material:
 
Papper: Prima 950439 Divine.
 
Dekorationer: Blommor Prima, Trädekorationer Prima, 563875 Wood Icons in a Box, bokstäver Heidi Swapp.
Dies: Tim Holts 657188 Bigz Tiny Tabs & Tags, Cherry Lynn DL102 French Pastry Doily.
 
Ha en trevlig pysslig vecka, och hoppas vi ses i Avesta till helgen.
 
Kram
Anna-Lena aka Hönan

Inga kommentarer: