onsdag 19 september 2012

Dagen du kom!

Hej på er!
Hösten har kommit och det blir mer tid att vara inne. Jag fick några trevlig timmar vid pysselbordet i lugn och ro. Jag brukar passa på att lyssna på en talbok under tiden. Vad gör ni?
Den här veckan har jag gjort en LO och utgångspunkte var dörrarna. Det är Prima som tagit fram en serie med dekorationer i trä. De hade flera slags dörrar att välja på. Jag tyckte det var lite spännande och jag gillar också att använda olika sorters material på mina LO's.

Pappersserien som jag använt heter Craftsman collection och är från Prima. Det är en rolig serie med papper med ingeniörstema med mycket kugghjul, beräkningar och ritningar. Speciellt om man har foton med legobygge, tågbana eller andra aktiviteter att scrappa.
Dörrarna har jag satt fast med distanskuddar för att få nivå i layoten.

Material:
Papper från Prima Craftsman collection, Luftbalon och tag är från Primas Romance Novel Collection.
Dekorationer: Dörrar från Prima Decorative wood embellishment #560713. Blommor Prima. Pärlorna och stora vita bokstäver är från Melissa Frances.

Ha en trevlig dag!
mvh Karro

Inga kommentarer: