tisdag 17 april 2012

Galen-skapande

Idag tänkte jag att jag skulle skapa helt utan plan, snabbt och utan eftertanke för att se vad som kom ut! Det blev sådär och jag vet inte om lilla Agnes får det här kortet eller om jag gör något nytt. Men det var ett intressant försök och jag delar ändå med mig av resultatet här.












Papper:
Pink paislee - 00523 oyster bar, Prima - Pixie Glen Collection #843175 "Garden Gate", #843182 "Pyske Cuts"
Dekorationer:
Prima blommor #553319 coventry rose Pixie Glen, Prima fleurs de prima, minirosor, brads, spets, glitterlim, prima alfabetsstickers #550103, cuttlebug alfabet "vintage marketplace", Pink Paislee mistables journal tags 00512, Prima "say it in crystals" #551391, små fjärilsstansar till cuttlebugen från Cheery Lynn Designs.
Ha det gott!
Ingrid Larsdotter

Inga kommentarer: