fredag 7 maj 2010

Underbara Fredag

Idag är en solig härlig dag! Och jag bara längtar efter att få pyssla!!!

Här nedan en Pysslig LO;-) Det är min dotter som får vara med en dag på mässan i Leksand. Hennes stora dröm är att jobba på mässa som mamma:-)

Men det går ju inte så bra att ha en 4 åring med... I somras ramlade och slog sig och fick hjärnskakning så jag hamnade på lasarettet med henne på lördagsnatten, och till hennes STORA glädje fick hon följa och dema på mässan under söndagen. Hon pratar fortfarande om detta:-)

Här är en bild som Lisa tog på mig och Hilma när vi sitter och demar. Papprena är de nya underbara färgglada från Glitz, jag blir varm i hela kroppen när jag ser dessa.

Papper: Vit CArdstock, Glitz MAYA2297 Polka & MAYA2266 Floral

Dekorationer
: Hjärt gem, Glitz bokstäver C2808 Teeny Alpha Round Black & C2800 Plum Crazy Alpha - Cardstock Stickers, Band Creative Impression 70371 Organdy Magenta/Magenta.

Övrigt
: Prima clearstamps 850722 Clear Stamps alphabet, Martha Stewart stans 42-40033 Floral Band

Nu önskar jag er en trevlig pysslig helg. Själv ska vi till Morkarla och pyssla hela lördagen, ska bli så skoj! Så imorgon får ni ta del av Milos inspirerande alster och jag återkommer med lite tävlingsbidrag på söndag.

Kram Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

Inga kommentarer: