onsdag 12 maj 2010

Kär i Crepe papper

Jag är kär! Men hoppas att min man inte får veta;-)

Men han är nog inte så hotad...det är i papper nämligen. Och just nu i crepepapper. Melissa Frances visade oss sitt nya crepepapper när vi var på CHA och jag såg redan då allt jag kunde göra med det, och nu är det här!!!


GN303 Crepe Papper

När jag satt på mässan i Avesta för 2 veckor sedan så började jag på detta minialbum, och här har jag använt massor av crepe.



Crepe till volang och crepe till blommor. Hur tror ni man gör dessa söta rosor;-) Vill ni veta så finns det en video men den kommer först på fredag, samt massor av andra roliga tips på hur du kan använda crepe på dina kort och dina LO:er.

Så skynda nu in och kolla in allt det vackra som Melissa Frances har kommit med nu i Vår.

Kram Anna-Lena aka Hönan
DT Egströms Artstudio AB


1 kommentar:

Lillemor sa...

Kommer crepepappret att finnas i webshopen? Hittar det inte där...:o)
Lillemor