fredag 14 maj 2010

Glitz

Jag lovade mera crepe inspiration idag. Jag filmade en film på förmiddagen, flyttar över den från kameran och till datorn. Börjar redigera, hela datorn hänger sig och filmen är borta!!!

Vad ledsen man blir, och det påminner en om hur viktigt det är med backup på alla foton och minnen, samt att jag aldrig ska radera en film på kameran innan jag sparat ordentligt på datorn.

Så filmen kommer men den kommer på söndag istället.

Men jag har en Glitz LO att visa som jag gjorde efter en skissutmaning på Morkarla träffen helgen som var.

Papper: Glitz VL2372 Vintage Love Velvet & VL2358 Vintage Love Damask

Dekoration:
White Web band, Prima Spets. Glitz alpabets stickers C2808 Teeny Alpha Round Black & Red, Utstansat hjärta egen dies, siffrorna Cuttelbug alfabet Red Tag Sale.

Nu ska jag göra en brasa i kaminen och fredagsmysa vid mitt pysselbord.

Kram Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

Inga kommentarer: