lördag 6 februari 2010

I väntan på Primas nya

Snökaoset och sjuka barn satte käppar i hjulen för mig då jag tänkt mig ett besök till Avesta i veckan. Så med sjuka barn hemma och en enorm skaparlust så åkte de underbara papprena från höstens Prima kollektion fram:-)



Har passat på att scrappa lite mera julkort, medans de ännu finns i färskt minne.
Älkskar Primas bling Swirlar, har här satt till lite extra stora blommor. På blommorna har jag sedan lagt på lite stickles. Jag har även använt mig av de underbara Filtstammarna från Prima. De blir så fina bakom blommorna.
Wellpapp, vad jag älskar det!
( Zutter har kommit med hårda 30"x30" cardboard papper, det låg 2 st i varje förpackning, perfekta att använda som grund på en sida eller som covers till ett minialbum. Dessa kommer hem under våren. )

Men denna gången är det rester från julens alla klappar;-)

Underbara Rosor på papperet, Bling och en egen gjord blomma.

/Anna-Lena Blomkvist aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

Inga kommentarer: