söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtansdag

Vill skicka er alla en riktigt hjärtlig hälsning idag!

Jag var till min mamma i veckan och tog med en liten chokladask. Hittade dessa på Walmart i USA för $ 1. Som hittat, det var dock bara 4 bitar choklad i men askens fina form perfekt att altra:-)

Tog fram dessa underbara Prima Papprena och klädde in den, sedan satte jag spets runt kanterna. Embossade en utstansad tag, stämplade dit "Jag älskar dig" från Clearstamp setet med Svenska ord.


Av rest bitarna satte jag ihop ett enkelt kort. Hjärtan från Melissa Frances.




Men har ni sett de nya underbara Prima papperna och tillbehören???

Mycket har redan sålt slut men mera är på ingång;-)

De underbara Chipboard dekorationerna är tjocka, blanka och glittriga, alldeles underbara;-)
Pärl swirlen är gammal men kolla in de nya med små jätte söta keramik rosor. Och ni som sett mina LO:er förut, jag har svårt att låta bli spetsen, älskar den och den finns kvar i shopen.

Ha nu en underbar Alla hjärtansdag, kramas riktig mycket. Ta ett fota av dem du älskar så får du något att scrappa i morgon;-)

Kramar i Massor
Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

Inga kommentarer: