onsdag 24 februari 2010

Glitz är på väg


Ett av de nya företagen vi köpte in papper från är Glitz design. Underbart papper i vintage/grunge stil. Papperna är i en härlig tjock kvalitet. Jag lovar de är alldeles underbara!

De är nu på väg in och finns upplagda i shopen under kategorin på väg in!

Något vi även såg på CHA är att göra egna pappersblommor är STORT! Alla hade sina olika varianter på dem, och Glitz med.



Många hade till och med riktiga tårtor i sina montrar, helt underbara!


Mycket Vintage även här!


Detta är på väg in!
































Allt finns att förhands boka i shopen, så skynda skynda;-)

Kram
Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

1 kommentar:

Anonym sa...

hejsan! har varit in på http://www.engstroms.se/webshop/
men jag hittar inget från Glitz :-( Är jag blind eller?!? jag vill verkligen ha deras papper! mejla gärna mig om var de finns i shopen! Tack på förhand // aggevinn@hotmail.com