söndag 15 april 2018

Våga prova

Hej på er!

Efter en helt upp och nervänd vecka, så åkte jag iväg på en utbildning över helgen. Detta betyder att veckans blogginlägg från mig blir ett väldigt enkelt kort som jag gjort tidigare.


Stämpeln från Vilda Stamps V861 och motivet är målat med COPIC pennor.

Jag är nybörjare på att färglägga och behöver träna mer, men någonstans måste jag börja eller hur?

Jag älskar verkligen rosor och den här stämpeln är så vacker.

Vet att många inte vågar sig på att färglägga motiv och kanske därför undviker stämplar.
Det tycker jag är synd, våga prova, våga träna, våga utmana dig själv!
Vill du inte sitta själv och träna, så anmäl dig till en kurs eller våga fråga någon du vet kan färglägga. De flesta vill verkligen dela med sig av sin kunskap och ger gärna lite tips och trix!


Nu ska jag klura ut vad jag ska visa er nästa vecka!

Ha det gott och pyssla lugnt!
Kramar Jenny

Inga kommentarer: