söndag 8 april 2018

Ordning och reda

Hej på er!

Idag tänkte jag bjuda på lite ordning och reda, eller i alla fall något så man kan hålla ordning och reda!


Det är tre stycken sexkantiga "torn", som jag har limmat ihop.
Dessa kan man bygga på med flera i olika höjder. Dock ska man nog inte ha dessa i våta utrymmen, med tanke på att det är gjort av papper.


Det högsta tornet är 6", vilket motsvarar ca 15 cm, det mellersta är 4 ", motsvarar ca 10 cm och det lägsta är 2,5" och motsvarar ca 6,5 cm.


Grunden är gjord av Cardstock, jag använde CC770, sedan klädde jag det med Prima's härliga blommiga papper med gulddetaljer. 848699, 848712 och 848729.



Limmet som jag har använt är Aleene's Tacky Glue 33143
Ett lim som jag verkligen gillar att jobba med! Det bubblar inte till papperet och man hinner justera till det, innan det torkar.

Ha det gott och pyssla lugnt!
Kramar Jenny







Inga kommentarer: