tisdag 16 februari 2016

Mitt PL 2016

Jag har pocketscrappat a´la Project Life i 4 år nu...så detta år blir mitt femte år! Jag har gjort ett uppslag för varje vecka och bara använt mig av denna plastficka Design A...


I år har jag bestämt mig för att dokumentera månadsvis istället och blanda plastfickor och format hej vilt! Det känns befriande och väldigt roligt!

Så min förstasida till årets album blev en layout i storleken 12x12 inch...


Ett fotografi på min familj tagen på nyårsafton får pryda först sidan! Allt material som jag har använt kommer från Glitz fina serie Carpe Diem förutom det randig kuvertet som jag hittade i en låda här hemma.


När layouten var klar tog jag mod till mig och stänkte lite med en spray färg i en brun nyans...det gav lite mer liv åt layouten.



Nu ser jag fram emot ett år fyllt av roliga upplevelser som jag kan dokumentera i vårt album!
Tillsammans skapar vi minnen!

/Hegu



Inga kommentarer: