tisdag 9 september 2014

Nya stövlar...

Vi har fått in en massa fina nyheter i butiken och idag ska jag visa vad jag har hittat på med lite av allt det nya..

Jag fick hem underbara julpapper från Teresa Collins Tinsel and Company. Ett av papprena blev jag speciellt kär i (ja man kan bli kär i papper:)) och det var ett papper som jag inte tycker på något sätt är så juligt så det tog jag genast och använde till en layout om min söta lilla dotter.

Pappret från Teresa Collins är kraftfärgat med guldprickar och det använde jag istället för ett cardstock...och sen byggde jag upp min layout på det...




På layouten har jag också använt fina papper från MMEs nya serie Jubilee. Kan säga att jag blev även  kär i pappret med guldhjärtan! :)


Jag har använt två små stickers med text på från julserien Tinsel and Company. Jag gillar när det finns matchande dekorationer till serierna! Det lilla PL-kortet och de vita utskurna dekorationerna kommer från MMEs serie Jubilee. 



Fina blommor från Prima förstås och stämpeln som jag stämplat i lite svagare rosa färg på PL-kortet kommer från Vilda stamps.

Titta gärna in ofta här på bloggen nu för nu kommer vi här framöver visa mycket nytt!!


// Hegu♥ 



1 kommentar:

Unknown sa...

En underbar layout helt i min stil!