fredag 12 september 2014

Artist Trading Block ?

Ja det kommer för mig nyheter i pysselvärlden hela tiden och visst är det härligt :) Jag har länge varit sugen på att testa att göra en scrappad "kloss". Jag har dock gjort min helt i papper. En fin liten sak att ställa fram som ett minialbum utan att man bläddrar ;) 


Jag har använt papper och dekorationer från en av mina favoritdesigners. Teresa Collins. Denna serie är härligt höstig utan att för den skull vara mörk. Den heter Life Emporium och finns i webshoppen.





Till denna serie finns det helt underbara "cork dots ". Det är en förpackning med dots i träoch kork = superläckra ! 




Texten är från en Tag som tillhör serien. De komemr i en förpackning om 20 olika.



På alla foton har jag även fäst stickers från stickers arken som tillhör serien. Blommorna är från Prima och har nr # 574666. 

Ha en härlig pysselhelg. Hos mig ska tiden fördelas på familj, pyssel och en tur i skogen där jag hoppas på fina svampfynd :) 


Inga kommentarer: