torsdag 1 augusti 2013

Skepp o´hoj!

Hur har ni det? 
Jag passar verkligen på att njuta av sol och värme denna sommar, men det har inte hindrat mig från att pyssla en del också. :) Några regndroppar har trots allt fallit och ibland har det helt enkelt varit för varmt för att vara ute så då är pyssel en bra ursäkt. 

Här har jag pysslat ihop ett kort med Glitz härliga pappersserie Sunshine in my Soul.
På dagens kort har jag använt mig av några av dom mönsterpapper som är lite mer "enfärgade". Perfekt alternativ när man inte vill bolla runt med olika mönster. 



Hittade härliga band (som Engströms oxå säljer) som matchade perfekt och bokstäverna i gult är från ett stickers-ark som hör till Glitz-serien. 


Nu är det bara att hålla tummarna för att dom ljumna kvällarna fortsätter till långt in på hösten. 






Inga kommentarer: